All for Joomla All for Webmasters

stamparija

Flajeri

Flajeri se koriste u marketingu već decenijama i to sa dobrim razlogom. Oni su jedan od najeftinijih načina za masovno reklamiranje. Odlični su za promociju muzičkih koncerata, festivala, radnji, restorana, noćnih klubova, teretana, sportskih klubova i za politički marketing.Flajeri

Dizajn flajera treba da bude jednostavan i konkretan, ovde važi pravilo „manje je više“ jer treba da bude jasan na prvi pogled. Nikako ne sme da bude pretrpan informacijama jer to ima odbojan efekat.

Ako imate više proizvoda i informacija koje želite da prikažete, da ne bi došlo do zagušenja bolje rešenje je uraditi prospekt. Prospekt je A4 formata, savijen tako da neotvoren deluje kao letak.

Standardne veličine flajera su A6 ili A5 formata.

 

A6 flajeri - komercijalni flajer

Desno na nasem sajtu je AKCIJSKI kalkulator i namenjen je samo za proračun cene izradu flajera A6 i A5 formata, koji se izradjuju isključivo na 135 gr mat papiru. Štampa je kolorna sa obe strane flajera. Kalkulator je napravljen da olakša kupcima odabir flajera, proverite koliko rok izrade utiče na cenu flajera. Cene su izražene u evrima bez PDV-a i plative su u dinarskoj protivvrenosti po sredjem kursu narodne banke. Flajeri Beograd je cesto trazena rec u pretragama na nasem pretrazivacu Google.rs

 Flajeri

7 elemenata koje svaki flajer treba da sadrži

Sve jača tržišna konkurencija tera nas da koristimo najrazličitije metode marketinga i reklamiranja kako bismo uspeli da prodamo naš proizvod ili uslugu. Flajeri su zasigurno jedan od dobrih načina da se dopre do velikog broja korisnika. Za razliku od digitalnih oblika reklamiranja, štampani material je nešto što dolazi direktno u ruke potencijalnog kupca i neminovno privlači njegovu pažnju. Čak i nakon dan dva, osoba će naći taj flajer na stolu i setiti se baš Vas.

Međutim, da bi ta osoba poželela da obavi kupovinu ili koristi Vaše usluge, potrebno je da flajer bude profesionalno dizajniran, da ima kombinaciju boja koja je prijatna za oko i da sadrži sledeće elemente:

1. Kontakt informacije

Ovo se nekako već podrazumeva, ali ipak nije zgoreg napomenuti. Ukoliko je flajer bez tačnih kontakt podataka o Vašoj firmi teško da će doći do kupovine. Uvek dvaput proverite adresu, mejl adresu i broj telefona

 

2. Jasan i upadljiv naslov

Na ovaj način Vi prenosite poruku u deliću sekunde. Ukoliko naslov zaintrigira potencijalnog kupca, biće spreman da odvoji još minut svog vremena i pročita detaljnije o čemu se radi

 

3. Logo

Jedan od načina da postanete prepoznatljivi kupcima je da imate lepo dizajniran logo. Bilo bi dobro da boje na flajeru uskladite tako da logo dođe do izražaja, a da pritom ne odudara od ostatka slike.

 

4. Tekst koji će Vas izdvojiti od drugih

Pokušajte da, u par reči ili rečenica, objasnite po čemu se razlikujete od konkurencije i šta je to što samo Vi imate da ponudite.

Flajeri Beograd

 

5. Liste ili grafikone

Ljudski mozak mnogo brže i lakše obrađuje liste ili grafikone nego blokove teksta. Zbog toga će veći efekat imati onaj flajer koji sadrži ove elemente.

 

6. Kvalitetne fotografije

Ukoliko koristite fotografije lošeg kvaliteta u dizajnu Vašeg flajera, teško da ćete ostvariti dobar prvi utisak. Naprotiv, to Vam može naneti više štete nego koristi. Zbog toga je bitno koristiti profesionalne fotografije i kvalitetnu štampu.

 

7. Linkove ka stranicama na društvenim mrežama

Ukoliko imate Fejsbuk ili neku drugu stranicu na kojoj detaljno predstavljate Vašu firmu, obavezno postavite link na flajer. Ovo je naročito korisno ukoliko ta stranica ima veliki broj pratilaca, jer to govori o popularnosti i kredibilitetu Vašeg brenda.

 

 

FacebookGoogle Bookmarks
  • Copyright 2015 © Štamparija PROOF     
  • Kumodraška 253 Beograd , Srbija  
  • tel 011/ 396 11 56, 011/396 11 78  
  • office@stamparija.rs