Direktna pošta
ŽELITE DA VAM SE ULOŽENI NOVAC U MARKETINŠKE AKTIVNOSTI VIŠESTRUKO VRATI?
IZABERITE NAJMOĆNIJI ALAT – DIREKTNU POŠTU!
Koliko su Vam puta u poslednjih nekoliko godina marketinške agencije nudile različite savremene alatke za povećanje rezultata u oblasti prodaje? Da li ste znali da i danas, kada informacione tehnologije dostižu svoj vrhunac, direktna posta predstavlja najpouzdaniji i najcenjeniji vid marketinga u svetu?
Čak su i najuspešnija “online” preduzeća otkrila da je direktna posta od suštinske važnosti za razvijanje marketing aktivnosti u kompanijama jer novija rešenja, kao što su društvene mreže i email marketing, imaju određenih granica zbog konstantnog i veoma rapidnog razvoja nauke i tehnologije.
U anketi koju je sproveo centar za nezavisno istraživanje i finansijske analize „EPSILON“ (www.epsilon-research.com ) pod nazivom „Formula za uspeh: naklonjenost i poverenje“, preko 50% anketiranih više veruje kompanijama koji komuniciraju putem direktne pošte od onih koji svoje marketing aktivnosti sprovode putem email-a.
Šta je direktna pošta?
Vrsta pošiljke koja sadrži identične reklamne, propagandne, marketinške i oglasne poruke koje se šalju velikom broju primalaca i nema karakter ličnog dopisivanja. Može biti adresovana i neadresovana. Dimenzije su predviđene kao za pismo.
Rezultati istraživanja nedvosmisleno ukazuju na to da je direktna posta ubedljivo najprihvatljiviji način komunikacije od strane potrošača u skoro svim kategorijama, od zdravstvenih usluga do proizvoda i usluga za domaćinstvo. Posebno veliku primenu direktna pošta ima u marketinškim aktivnostima turističkih agencija, u osiguravajućim društvima i drugim finansijskim institucijama kao što su banke i penzioni fondovi. Potrošači dakle mnogo više veruju onome što je odštampano, direktna pošta na njih deluje mnogo ubedljivije i doživljavaju ponudu realnije nego u slučaju prijema jednog od mnogobrojnih e-mail poruka koje svakodnevno „guše“ njihovu e-adresu.
Da li je direktna posta skupa?
Najbolji odgovor na ovo pitanje dobićete ako sagledate rezultat jednog veoma zanimljivog istraživanja koji pokazuje efektivnost identičnog promo materijala (flajera) dostavljenog na 1000 adresa i to tako što je na 500 adresa dostavljen bez koverte dok je na drugih 500 adresa dostavljen u koverti. Nakon toga, primaoci su bili kontaktirani telefonom u vezi ponude koja je predstavljena na flajeru. Svega 5% kontaktiranih iz prve grupe (flajer bez koverte) bilo je upoznato sa detaljima ponude, dok je gotovo 90% kontaktiranih iz druge grupe potvrdilo da je upućeno u ponudu koja im je dostavljena! Razlog ovako velike razlike je činjenica da većina flajera koji nisu kovertrani odmah završi u kanti za otpatke, dok u drugom slučaju, gotovo 100% kovertiranog materijala završi u domaćinstvu i čeka na povoljan trenutak kada će primaoc biti u prilici da posveti pažnju onome što je napisano. Koliko se puta slična situacija Vama dogodila?
Sredstva direktne pošte- - Letak (reklamna poruka, flajer)
- - Katalog
- - Poslovna čestitka
- - Reklamni uzorak
- - Sredstva poslovne reprezentacije (kalendar, rokovnik i sl.)
Ne gubite vreme! Pozovite nas i uverite se u moć proverenog načina komunikacije.